2005/01/12

Duffeli-a-long

Minä olen nyt pitkään ja hartaasti pohtinut tätä knit-a-long -asiaa, ja tullut vähän rimakauhuiseksi, ainakin emännöintini suhteen. Minä en osaa tehdä knit-a-long -nappia! Tai siis napin varmaankin osaisin väsätä, mutten osaisi tehdä siitä linkkiä. (Ja nappihan luonnollisesti onkin merkityksellisin juttu, eikö? :-D) En myöskään oikein tiedä, mitä emännän velvollisuuksiin kuuluu. Pitäisikö minun jotenkin säännöllisesti raportoida täällä muiden edistymistä? Ja onko se vähän hassua, kun kaikki kuitenkin kertovat duffeli-asioitaan omissa blogeissaan? (Paitsi blogittomat tietysti, mutta hekin voivat kertoa edistymisestään kommenteissa.) Ja koska suomalaisia neuleblogeja on vasta parikymmentä, luultavasti kaikki lukevat kaikkien blogeja. Hmmm. Mitä mieltä olette?

Ehkei tästä kannata tehdä ongelmaa. (Minä olen ongelmanmuodostuksessa erittäin pätevä.) Kati(ko?) ehdotti, että aloitettaisiin maaliskuussa – minulle se sopii mainiosti. Kuka lähtee mukaan, epävirallisesti ja stressittömästi? Ilman knit-a-long -nappia? :-D

– – –

Muita uutisia: Chinan palat ovat valmiit.

chinapalat

Löytyykö vapaaehtoisia kasaamisurakkaan?